Driepunt helpt diverse opdrachtgevers in de opzet en uitvoer van onderzoek. Het liefst op een gestructureerde, gefundeerde en gevalideerde manier.
De bewezen onderzoekstechnieken van Driepunt en praktische tools leveren concrete resultaten en bevindingen op.
En wat ga jij met de uitkomsten doen? Bij Driepunt kun je juist ook terecht voor het vervolg: het verbeteren van je dienstverlening. Van inzicht naar actie!
De aanpak van Driepunt in het doen van onderzoek is gestructureerd en de eindrapportage bevat altijd deze 'klassiek wetenschappelijke' onderdelen:
1. Inleiding en aanleiding
2. Onderzoeksopzet
3. Resultaten
4. Conclusies en aanbevelingen
- Klantbelevingsonderzoek: binnen Driepunt uitgegroeid tot een eigen label: zie deze pagina of ga naar de website van Klantkijkers.
- Klanttevredenheidsonderzoek (KTO) en Medewerkertevredenheidsonderzoek (MTO): zie deze pagina.
- Marktonderzoek en Imago onderzoek: klik hier om hier verder over te lezen.
- Inspectie onderzoek: gestart vanuit verzoeken van hotels, maar natuurlijk is dit soort onderzoek ook elders inzetbaar. Lees meer.
Kijk hier voor een aantal voorbeeldopdrachten die Gerwin Jonker eerder uitvoerde, op onderzoeksvlak én daarbuiten.
Neem gerust contact op. Bellen, mailen, het formulier invullen... of langskomen: het kan allemaal!