De beste manier om te begrijpen hoe tevreden jouw klant is: vraag het hem of haar persoonlijk! Liefst regelmatig. Dat geldt ook ten aanzien van de tevredenheid van je medewerker: vraag periodiek hoe het gaat en wat zijn of haar mening is. Dat geeft uiteraard al aandacht en betrokkenheid.
Toch is het ook goed om het gestructureerd en soms breder aan te pakken: een gedegen klanttevredenheid- en medewerkertevredenheidsonderzoek, gedaan door een onafhankelijke partij. Waar veel organisaties hier tegenop kijken, laat Driepunt zien dat die zorg uit handen genomen kan worden.
Driepunt heeft expertise in het uitdenken en inhoudelijk invullen van de onderzoeksopzet en -operationalisatie. Naast eigen meetinstrumenten zet Driepunt ook samenwerkingspartijen in die alternatieve 'tooling' bieden. Met de resultaten kun je vervolgens praktisch aan verder.
Na een intakegesprek ontvang je een helder voorstel. Bij een 'go' gaan wij aan de slag. De ene opdrachtgever wil graag helemaal betrokken worden, de andere geeft het graag juist zoveel mogelijk aan een ander over. Wat wil jij? Na de opzet en uitvoer delen wij met jou de resultaten. Waar nodig geeft Driepunt zelfs een presentatie.
Vraag gerust een gesprek aan of laat ons jou bellen: hier tref je onze contactgegevens aan.