Klantkijkers is het label van Driepunt van waaruit Mystery Onderzoek gedaan wordt.
Gerwin is sinds 1997 actief met Mystery Onderzoek. De allereerste stappen binnen het zogenaamde belevingsgericht onderzoek zette hij bij DWC Europe B.V. Vanuit zijn taak als Research & Development verantwoordelijke is daar de start gemaakt om het gedachtengoed en de tooling steeds weer te vernieuwen.
Binnen Driepunt, in 2000 een V.O.F. en daarna een eenmanszaak, heeft Gerwin zijn onderzoekscompetenties verder ontwikkeld. Vanaf half 2003 is zijn onderzoeksexpertise in Cenergy Group B.V. ondergebracht: helemaal passend bij het motto 'building hospitality'.
Nu is de onderzoeksaanpak gerebrand naar Klantkijkers.
Wat doe jij in dienstverlening goed? En wat kan beter? In basis is één iemand de aangewezen persoon om daarover iets te zeggen: jouw klant. Of het nu een gast, een cliënt, een passagier, een afnemer, een koper, een patiënt, een leerling etc. is, die 'klant' heeft een behoefte en een wens. Inzicht in de beleving van jouw klant geeft jou de mogelijkheid om je dienstverlening te versterken en te verbeteren.
Kijk op: www.klantkijkers.nl