Bedrijfsopleidingen

Altijd: de klant centraal

In alle bedrijfsopleidingen die Driepunt geeft of laat geven staat jouw klant centraal. Het effect van de bedrijfsopleiding moet jouw klant, gast of cliënt merken. Vooral door het gedrag dat wordt vertoond door degene die is opgeleid.

Naast het bieden van een product of dienst, maakt namelijk dat gedrag van jou als dienstverlener of leidinggevende verschil. Sterker nog: hét verschil tussen verwachting en ervaring van de klant is grotendeels afhankelijk van dat gedrag. Natuurlijk: je product en je dienst moet goed zijn. Maar hoe werk je aan dat klantgerichte gedrag? En aan de commerciële vaardigheden? Hoe geef jij als leidinggevende of ondernemer daar sturing aan?

Wij weten dat gedrag aan en af te leren is. Onthoud jouzelf én je medewerkers niet de kans om te leren de klant centraal te stellen. Niet alleen jij en je team ontwikkelen zich, maar ook jouw klant wordt blijer én je organisatieresultaten nemen toe. Daarom: kies voor een bedrijfsopleiding... leuk en leerzaam!

Driepunt heeft speciaal voor de bedrijfsopleidingen die klantgericht gedrag raken een label opgezet: Klantmeesters. Binnen Klantmeesters werkt Gerwin Jonker, oprichter van Driepunt, samen met ontwikkelaars, trainers, coaches, acteurs etc. Neem een kijkje op de website van Klantmeesters!

Maatwerk

Driepunt heeft zeer veel ervaring in het geven van bedrijfsopleidingen. Of je dit nu een training noemt, een cursus (liever niet, trouwens...) of een 'on- en offline embedded en transferbevorderende blended learningsactiviteit', het maakt niet uit. In basis wil je met je bedrijfsopleiding een doel bereiken. En laat Driepunt nu gespecialiseerd zijn in het ontwikkelen van passende en op maat gemaakte trainingen, workshops en sessies. Altijd in het kader van jouw missie en visie.

Bedrijfsopleidingen

Trainingen Klantgerichtheid, zoals:

- Klantgericht Denken en Doen

- Klantgericht Telefoneren

- Omgaan met Klachten en Bezwaren (advies: met acteur)

- Omgaan met Agressie (altijd met acteur)

- Interne Klantgerichtheid: collegialiteit


Trainingen Commercialiteit, zoals:

- Commercieel Denken en Doen

- Commercieel Telefoneren

- Overtuigend Offreren

- Professioneel Voorlichten

- Suggestieve Verkoop


Trainingen leidinggeven, zoals:

- Leidinggeven en Empowerment

- Sturing geven aan gedrag

- Effectief Vergaderen

- Gesprekstechnieken

- Professioneel Presenteren

Een mooi aanbod en een rijke ervaring. De vraag is echter: waaraan heb jij behoefte. Of nog beter: wat wil jij bereiken? Laat het weten.